I dagene omkring "Late Night"-eventet i Kolding Storcenter, havde besøgende mulighed for at bruge deres opsparede point via centerets app til at prøve lykken med "Grabberen". Under selve "Late Night" var der tilføjet ekstra store præmier fra sponsoreret af butikker i Kolding Storcenter og af Kolding Storcenter selv.
"Grabberen"var indstillet til at give en præmie ved hver aktivering (Gevinst til alle). Med i alt 1.325 aktiveringer over fem dage, blev der uddelt en præmie hvert andet minut. Specielt under "Late Night" var der indsat ekstra værdifulde gevinster i "Grabberen", som øgede både spændingen og interessen markant. Denne dag stod for en tredjedel af alle aktiveringer, hvilket vidner om en høj deltagelse og engagement fra de besøgendes side.
Central placering
"Grabberen" var strategisk placeret i hjertet af centret, midt i Kolding Storcenters blomsterudstilling, hvilket ikke alene skabte en levende atmosfære, men også effektivt dirigerede gæstestrømmen mod de deltagende butikker. Dette øgede både kundestrømmen til butikkerne og aktiviteten på appen.